Alla inlägg under februari 2014

Av Lena Johnson - 2 februari 2014 22:09

                                         

                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Allmänt

Av Lena Johnson - 2 februari 2014 19:18

Nu var de längesedan jag skrev något i bloggen,jag glömmer ju bort den jämt.De är ju mest på facebook man håller till nu för tiden.Men nu ska jag börja skriva här mer.Önskar er en trevlig kväll.Och glöm inte titta på "Det okända" ikväll kl.20.00 på 7:an.Ja, de är ju repris,men jag missade den.Vi har nu flyttat till Forsbacka och börjar komma lite i ordning.Så jobbigt att flytta och skönt att de är över.Ska strax koka mig några winerkorvar för nu börjar magen att skrika   .Och sätta mig framför teven en timma.Vi hörs och ha de bäst! Lena/

Av Lena Johnson - 2 februari 2014 17:52

                                                                                                                                                                                                                         

Presentation


Välkommen till Lenas blogg !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards