Alla inlägg under februari 2014

Av Lena Johnson - 6 februari 2014 18:39

 

Gokväller på er!   Ja,jag sitter nu och tittar på programmet Gokväll på teven.Och så tänkte jag passa på att skriva några rader.Den här bilden tog jag för någon vecka sedan på Ön i Hedesunda,solnedgång.Alla fönster är putsade idag,skönt!Har lagt ärtorna i blöt så imorgon ska jag göra vegetarisk ärtsoppa.En grå dag igen.näe,nu får väl ändå solen kika fram snart.En semla slank ner idag,inte så bra.Försöker gå ner i vikt,pust!Ha en skön kväll så hörs vi!  Hejsvejs!

Av Lena Johnson - 5 februari 2014 19:51

                                     

Av Lena Johnson - 5 februari 2014 09:10

    

Godmorgon!Då har man nyss vaknat då.Trist väder.Ingen sol    idag heller.Ska göra mig iordning och åka ut till Bönan och titta lite.Och kameran tar jag med mig som vanligt,så lite bilder blir de väl.Och senare ska jag åka och hälsa på min son.Så de blir fullt upp i dag.Redan Onsdag,ja,den här veckan går fort.

Ha en bra dag så hör vi snart!    

Av Lena Johnson - 4 februari 2014 12:53

                                                             

Av Lena Johnson - 4 februari 2014 07:14

Godmorgon!Idag var man uppe före tuppen  .Slurprar kaffe och kikar ut genom fönstret.Undrar om solen kikar fram idag?+ grader så snön försvinner nog snart.Och de behöver inte komma nå mer snö heller.Jag längtar efter våren nu   .Ska snart ta tag i disken.men så tråkigt att diska   .Jag har inte kommit igång riktigt med bloggandet ännu.Så man vet ju inte vad man ska skriva.Förr gick de bara av farten   .Ha en bra dag alla! 

Av Lena Johnson - 3 februari 2014 14:38

                                                                                                                                                                                                                                             

Av Lena Johnson - 3 februari 2014 10:02

Godmorgon!

Då var de ny vecka och måndag igen.Sovit länge idag, så jag har nyss vaknat.Och som vanligt så sitter man här med en mugg kaffe.Det blir nog två muggar till så man piggnar till.Ut och promenera sen och röra lite på sig.Ha en trevlig dag så hörs vi.  

Av Lena Johnson - 2 februari 2014 22:40

                           

Presentation


Välkommen till Lenas blogg !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards