Alla inlägg under februari 2014

Av Lena Johnson - 13 februari 2014 15:42

Idag har vi varit ute och promenerat i Stackbo och tittat på Islandshästar.Vädret är tråkigt och jag blir så trött.Just nu så regnar de.Här kommer lite bilder son vanligt.Klicka på bilderna för att se de större.Fortsatt trevlig dag.Lena/


                                                                                   


                                                                 


Av Lena Johnson - 12 februari 2014 20:24

 

   

 

Recept på en god kaka...


 

Bella Niccolina...

 

Av Lena Johnson - 12 februari 2014 16:46

                                                 

Av Lena Johnson - 12 februari 2014 09:33

 

Godmorgon!Ser att de har snöat lite i natt.Dricker kaffe och väntar på Olas barnbarn Alfred som skall komma snart.Han ska vara här hos oss en stund.Senare ska vi ut på promenad som vanligt,men de är så tråkigt väder.Vet inte vad jag ska skriva mer så vi hörs.Bye Bye.   

Av Lena Johnson - 11 februari 2014 17:42

                                                   


Av Lena Johnson - 10 februari 2014 22:38

Solen kikade fram en stund här i Forsbacka idag.Men de var bara en kort stund.Gick en promenad i spåret.Skönt att röra lite på sig.På em blev det en god sallad.Några bilder som vanligt   Godnatt!

 

                               

Av Lena Johnson - 10 februari 2014 10:54

                                                     

Av Lena Johnson - 9 februari 2014 12:36

 

Jo,då har mitt barnbarn Cornelia sovit hos mig i helgen.Hon är så duktig min lilla tjej   .Och glass har vi ätit i stora lass :).Vädret är fortfarande grått och trist,regnar gör de oxå.Måtte solen komma snart.Man blir så trött i detta väder.Men i allafall så ska jag ta en liten promenad så man får lite luft.I morgon kommer Arbetarbladet hit och ska göra ett reportage om mig och mina bilder,Kul men nervöst oxå.Så då kommer man i tidningen i veckan    .Och vad har du hafft för dig i helgen då?Fortsatt trevlig Söndag!Så hörs vi.Tjingeling!  

 







Presentation


Välkommen till Lenas blogg !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Översätt bloggen

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards