Alla inlägg under februari 2014

Av Lena Johnson - 28 februari 2014 12:05

 

  

 

 

 

 


         


Och blommor  och tårta har man fått av min snälla gube :). Lite bilder från Naturhistoriska...Min kamera krånglade så jag förlorade en massa bilder :( 

 

                                                                                                                                           


Av Lena Johnson - 24 februari 2014 09:33

 

Godmorgon!

Ja ,då var de Måndag och en ny vecka.Här blåser som bara dän,men de är bra så de torkar upp där ute.Ska göra mig i ordning och ta en liten promenad sen.Men jag gillar inte att vara ute när de blåser.Är inne på andra muggen kaffe nu,skulle tro att de blir en till.Kaffet smakar som allra bäst på morgonen.

 

Och katten Bella har fått sin frukost.Hon har varit så kräsen på mat,men igår åkte jag till Jennies hund & katt och köpte  ett bra foder.Och hon gillar faktiskt de,så bra! :).Så nu kommer jag att fortsätta köpa de här I ams fodret till henne.

 

Längtar till imorgon när vi ska åka ner till Stockholm på Naturhistoriska musset.Det ska bli så skoj att gå där och kika.Och så har de blivit nå fel på blixten på min kamera så jag måste iväg och föröka få den lagad.Inte kan man vara utan kamera en endaste dag,hehe!Och nu när våren kommer och jag som vill fota vårtecken.Nepp,nu måst jag in i duschen.Ha en bra dag!

Av Lena Johnson - 23 februari 2014 16:22

                            

 

Av Lena Johnson - 23 februari 2014 08:35

 

Godmorgon!

Ja,då är de Söndag.Imorron börjar sportlovs veckan,och på Tisdag åker vi ner till Stockholm med sonen  till Naturhistoriska musset.Det ska bli skoj.Förra årets vårtecken på bilden.Ja,snart så får man ut och  leta och foto vårtecken.Idag ska jag ta de lite lugnt,små pyssla lite och tvätta någon maskin.Hoppas att ni har haft en bra helg.Hejsvejs!Ha en bra dag!

Av Lena Johnson - 22 februari 2014 18:35

 

        

Av Lena Johnson - 22 februari 2014 09:21

 

Godmorgon på er!

Här skiner solen idag,så skönt!Hoppas att ni har sovit gott inatt.Jag känner mig utvilad och blir glad av vackert väder.Vi ska strax ta en sväng till Hedesunda.Sen blir de en promenad.Så får man se vad som händer sen idag.

Ha de gott så hörs vi.   Trevlig helg!

Av Lena Johnson - 21 februari 2014 15:08

  

Men vad de snöar här.Jag vill inte ha någon snö.Jag vill ju ha vår.Har köpt lite vårgrönt till vardagsrummet.Och det blev fint.Doftande ljus som luktar äpple.Jag tittar ut genom fönstret och snön bara vräker ner.Idag ska vi äta brunabönor och falukorv,Gott!.En trevlig helg önskar jag alla!   

Presentation


Välkommen till Lenas blogg !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards